wtorek, 9 października 2012

Wartości odżywcze dania, czyli [E-kcal] do roboty!

Znalazłem w sieci serwis - istnieje od kilku miesięcy przynajmniej, ale dopiero teraz go znalazłem. Jego rolą - istotną dla mnie - jest wyliczanie wartości odżywczej podanego przepisu.


Owszem, korzystałem już kiedyś z takiego serwisu amerykańskiego, ale miał on jedną istotną wadę: brak licencji na umieszczenie wynikowej tabelki w sieci, on-line. 

Serwis E-kcal wręcz do tego jest stworzony, aby takie dane prezentować na blogach, w swoich przepisach.

Zamierzam sukcesywnie wyposażyć w tę funkcjonalność wszystkie moje dotychczasowe przepisy i nowododawane. 

Tylko wątpliwość - dawać krótką listę (jak tutaj), czy rozbudowaną tabelkę (jak tutaj)?

PS. Serwis e-kcal zarabia na siebie na reklamach, stąd mogą się pojawić reklamy - wyświetlane na tle okienka z tabelką wartości odżywczych - i tylko tam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się ten wpis?