niedziela, 21 października 2012

NIEBEZPIECZEŃSTWO: Czytanie forów kulinarnych!

Czytanie forów kulinarnych jest niebezpieczne i może grozić śmiercią... Do takiego wniosku doszedłem. Otóż czytam sobie forum "Kuchnia" na gazeta[kropa]peel i mało się kawą nie zakrztusiłem:

Tak, na tym forum siedzą wyłącznie tipsiarskie i programowo bezrobotne żony gangsterów-milionerów, ja mam na imię Niccola i 10-centymetrowe tipsiki, a mój mis najbardziej lubi trufle pokryte płatkami złota, które mu robię codziennie na śniadanie. Mam nadzieję, ze zaspokoiłam ciekawość twoją i szanownej mamy. Teraz idę wyczyścić gnata męża, bo idzie rano na zlecenie.


Ale... może to serio? Zaczynam się bać... Jeszcze się nie spodobam :)

Pozdrawiam radośnie z miasta zasnutego mgłą...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się ten wpis?