czwartek, 11 czerwca 2015

Szejk truskawkowy

Bardzo szybki przepis, zaledwie trzy składniki. I bardzo zdrowy. I dla ochłody. I dla dzieci fajny. I w ogóle...




  • 1/4 kg truskawek - prosto z lodówki
  • 1 lód śmietankowy - około 120 g (u mnie Darek z Mlekowity)
  • mleko prosto z lodówki - do ulubionej konsystencji, u mnie około 1 szklanki

Wszystkie składniki wrzucamy do dzbanka miksera. 30 sekund i gotowy szejk.

Warto wspomnieć, że robienia szejków nauczyli mnie harcerze z 11 Działdowskiej Drużyny Starszoharcerskiej "Watra". Ich przepis trochę sobie pozwoliłem zmodyfikować. W tym miejscu podziękowania dla Was, Druhny i Druhowie!

A tu ja popijający sobie harcerskiego szejka...

Przepis zgłoszony do akcji:
Milion Smaków Truskawek - druga edycja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Spodobał Ci się ten wpis?